ooooooh..

shit vad länge sen jag blogga?!?!
Men nu är det ju såhär att man har inte tid på sommarlovet, fullt upp med alla kompisar osv!
Jag ska nog börja med bloggen igen eller så ska jag börja blogga med min emma! kommer nog bli mycket bloggning då men vi får se vart det tar vägen för just nu vet jag inte men ville bara uppdatera lite nu när jag hade tid!
Idag ska jag fört åka hem från emma och duscha sen ska jag fixa mig sen blir det att dra ut och umgås med emma och massa annat folk (y) kanske dra ut och käka och bara ta det lugnt och mysa.
IGår åkte ju caroline till Italien och jag saknar henne SJUKT mycket kan inte beskriva.. vill att hon ska komma hem NUUUU!!!! kommer inte klara mig en vecka till..
Det var nog det jag ville skriva så vi höres (a)
Saknar dig caroline ! <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från Mikael

2012-12-06 @ 18:48:05
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0